Perang dingin antara kem Sg Limau & Pengkalan Kundur sudah masuk tahap culik menculik dah...!!

oleh DepaKata


http://media1-cdn.malaysiakini.com/447/1220ab10ffbb337333f46259f843ccd0.jpg

depa kata lanie perang dingin antara kem Sg Limau & Pengkalan Kundur sudah masuk tahap culik menculik dah....tak kegila nak pie ceramah kawasan Sg Limau boleh orang pie culik tak bagi ceramah...takut apa dia tak tau....mai hari nie ULAMAK KEDAH pula buat kenyataan supaya Azizan diganti dengan orang yang lebih sihat untuk memimpin PAS Kedah hadapi PRU13...

namun mai petang Presiden PAS telah buat kenyataan AZIZAN tetap meminpin PAS Kedah.....depa dok heran skrg nie Presiden tak dengaq kata ahli di kwsn nak dengaq sapa lagi...jika macam nie punya kelaku azizan dengan phahrol nie baik drop aja masa pru13 nie dua2 org dah buat semak dalam negeri kedah...asyik nak bertokak sahaja dua org tu...org hang org aku semua 2x5....sampai terkini jadi kes kidnap menginap....apakejadahnya sampai jadi macam tuu..jika nak buat kerja cara islam dia takan jadi sampai macam tuu...jangan ingat org tak tau apa berlaku dalam pas kedah..zaman skrg bukan zaman dulu....

zaman skrg zaman fb, ipad dan android.. sudah laa kami letih dengan kelaku hangpa...kami terok buat kerja hangpa kira susun kroni hangpa nak pejatuh satu sama lain...azizan pun serupa....phahrol pun serupa....nak bagi suasana reda balik sekarang nie.... tak payah dok tukaq lokasi calon DUN...maintain sahaja dun lama lepas tu pakat2 buat kerja di kwsn maisng2...Jangan dok pedeje adun yg dok pulun buat kerja kwsn tu lalu hgpa tukaq dia dgn calon kroni hgpa...tak kenaya kawan tu.... calon tu cuci kaki tangan masuk bertanding..baguih laa tuu...

hg pula azizan bukan nak kata laa dari dulu sampai skrg kami tak berkenan kelaku hg...sebab hg jarang nak pakai pandangan orang..awat PAS nie hak milik peribadi hang kaa..buatlah keputusan secara berjemaah....yg dok pakai kepala otak hg sorang tu buat apa...nama saja mesyuarat exco..yg hang main lempaq file tu buat apa...satu lagi dok tengok hg cuma hadir ceramah yg big event saja...yg ceramah kawasan luaq hg bukan pernah turun pun..dulu masa tak menang sana sini hg turun ceramah bila jadi mb hg dah mula buat alasan sebok....pierahhh tg nik aziz merata dia pusing satu malaysia lagi....kedah saja berapa kali dia turun setahun tapi hang cuba semak balik berapa kali hg turun pie bagi semangat kat negeri lain... punca semua nie memang betoi spt dewan Ulamak kata hang nie dah tahap kronik dah bab nie hg sedaq sendiri laa kesihatan hg dok tang mana....tak payah nak tunjuk kuat sangat nanti rebah naya jaa....

hang pulak pharol tak payah dok pulon sangat la jawatan MB tu rezeki hang dah terlepas dah nama hang dah busuk dah satu Kedah depa dok pedejei hang... lanie hg angkat kaki la lagi baguih...nak up balik pon hg nak lawan tang mana ...nama hg Azizan dah lempaq pie Parlimen Jerlun... nie semua kes nak sembelih hang saja...hang nak lawan pun hang bukan ada kuasa apa dah....tapi dok risau nanti JERLUN terlepas PENGKALAN KUNDOR terlepas baru ada akai semua.... hang satu lagi suka guna media spt SINAR nak bercakap antara satu sama hangpa... boring la bila dok baca hal rumah tangga nie dalam surat habar...cover2 lah sikit belajaq dari orang azizan depa pejatuh hang macamana....takan benda nie pun nak kena ajaq....

Sudah laa dua-dua kami tak mau dah jika dok buat kelaku macam nie...tak mustahil seperti depa dok sembang... Jika macam nie punya kelaku KEDAH boleh kat BN tapi PUTRAJAYA kita tawan.... punggahhhhhhhhhh..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts