Erra di gossip dengan Tengku Adnan lah pula..!!

Penjelasan Erra Fazira Mengenai ‘Hubungan’ Dengan Datuk Seri Tengku Adnan(Ku Nan)

Kecoh semalam mengenai gosip pelakon yang kini berstatus ibu tunggal, Erra Fazira menjalinkan hubungan istimewa dengan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor atau lebih dikenali dengan panggilan Ku Nan.

Bagaimanapun menerusi laporan myMetro hari ini, Erra tampil beri penjelasan mengenai gosip tersebut. Menurut Erra, berita yang disampaikan pengurusnya itu memang mengejutkan, sekali gus mengganggu tumpuannya untuk teater muzikal Suara Kita anjuran Awie dan turut disertai Ziana Zain yang bermula semalam.

2


“Mentang-mentanglah saya ibu tunggal, jangan mudah nak aibkan saya sesuka hati. Saya ada keluarga, begitu juga pihak yang dikaitkan itu yang ada keluarga perlu dijaga.

Saya sebenarnya tidak kenal pun Ku Nan. Apabila disebut nama penuhnya iaitu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, saya macam pernah dengar.

Rupa-rupanya beliau seorang menteri dan saya sememangnya tidak pernah bekerjasama dengan beliau.

Semalam hari pertama konsert bermula. Saya dibayar oleh Awie untuk menjayakan persembahan ini. Jadi saya harus menggalas tanggungjawab yang diberikan sebaik mungkin,” kata Erra Fazira.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts