MC "Sakit nye tuh di sini", Doktor Buat Laporan Polis


Kuala Lumpur : Seorang doktor membuat satu laporan polis setelah satu sijil sakit yang mengandungi tandatangan dan cop beliau telah diubah isi kandungannya dan menjadi viral di media sosial.

Menurut Dr Asmah Ghazali , beliau kecewa dengan tindakan individu yang mengubah isi sijil cuti sakit yang dikeluarkan oleh klinik miliknya di Taman Sri Keramat dan menyifatkan tindakan tersebut memalukan dan menjatuhkan kredibilitnya sebagai seorang doktor.



Gurauan ini memalukan dan menjatuhkan kredibiliti profesion saya sebagai seorang doktor perubatan,” katanya memetik laporan Harian Metro.

Menurut Dr Asmah, dia mula menyedari perkara itu setelah gambar sijil sakit itu dihantar oleh adik iparnya di Johor Bharu melalui WhatsApp.

Adik ipar saya itu mahukan kepastian berhubung perkara berkenaan berikutan nama saya turut tersebar sama pada gambar berkenaan.

“Pada mula saya sangkakan ia satu bentuk gurauan yang tidak mendatangkan kesan. Namun, saya terkejut apabila orang ramai turut menghubungi saya dan bertanyakan perkara sama", katanya lagi.

Sebelum ini, satu sijil sakit yang tertera perkataan "1 hari mc kerana sakit nye tuh di sini" menjadi viral di media sosial.

2 comments:

Asrul Sani said...

Alahai doctor...gurau macam tu pun you take it so serious....relax la...look at the positive side...kerana joke tersebut 1Mesia kenal you dan tahu clinic you kat mane. Sekarang kuar gambar u yg comel pula kat blog dengan laporan Polis u tu..I trust Rani Kulop yang gila publisiti melampau hero laporan Polis tu pun sakit hati dgn u sbb u sudah curi "limelight" dia heh he....

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts