Kes anjing dalam troli, mana sensitiviti?


Lagi kes anjing dalam troli, mana sensitiviti?

SEKALI lagi rakyat Malaysia berbilang kaum dan agama dikejutkan dengan perbuatan individu tidak sensitif dengan meletakkan haiwan peliharaan terutama anjing ke dalam troli milik pasar raya.

Semalam, sekeping foto yang menunjukkan seorang wanita menyorong sebuah troli yang diletakkan anjing di sebuah pasar raya menjadi viral.

Melalui laman Facebook Malaysian Respon Team, kejadian tersebut berlaku di sebuah pasar raya di Ipoh.

Orang ramai di laman sosial yang melihat foto tersebut menzahirkan kekecewaan dengan tindakan tersebut yang disifatkan tidak menghormati sensitiviti sesetengah agama, terutamanya agama Islam.

"Sebab kedegilan seseorang, habis satu bangsa kena hentam. Habis semua troli kena samak. Buat menyusahkan orang. Tolonglah bertimbang rasa," kata Poyok.

Difahamkan, para pekerja pasar raya terbabit sudah membersihkan atau 'menyamak' kesemua troli milik mereka.

1 comment:

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts